Bakanlıktan yapılan açıklama şu şekilde:
Yöneticiler hariç olmak üzere 60 yaş ve üzerinde olanlar. Sağlık Bakanlığının belirlediği kronik hastalığı (sağlık kurulu raporu, e-nabızdan alınacak belge veya ilaç raporlarıyla bu durumlarını belgelendiren) bulunan idari izinli sayılmış olacak Bu süreçte idari izinli sayılanlar görevlerini fiilen yerine getirmiş sayılacaklar; Mali ve sosyal hak ve yardımları ile diğer tüm özlük hakları saklı kalacaktırTürkiye'nin En İyi Liseleri: Hangi Liseyi Neden Tercih Etmelisiniz?
16:11 - SINAV